keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Highlights

Hahaa, hellooou!

Näin kahden kuukauden tauon jälkeen täällä taas, wihii. Ai että mä oon oottanu, et pääsen kuvailemaan ja kirjottelemaan ja tekemään kaikkia kivoja omia juttuja, mitä tahansa muuta kun lukemaan, viettämään vapaa-aikaa toisin sanoen. Oon oottanu jopa sitäkin, et pääsisin siivoomaan! Tää kotitöiden delegointi tuolle miespuoliselle kanssa-asukille ei ollukkaan niin toimiva ratkasu ja on vähän saanu asumisen laadusta tinkiä erityisesti viimesen kuukauden ajan..

Hahah, mut pidemmittä puheitta tässä teille viimeset kaks kuukautta hyvin hyvin tiivistettynä.


Lukemista, lukemista, lukemista.. Aina kun työssäoppimiselta vaan kerkes. Tähtäimessä siis Itä-Suomen yliopiston kauppatieteellisen pääsykokeet 11.6.


Oli pakko! Tilasin Jeffrey Campbellit keventämään lukemisen tuskia. Aah, ihan parhaat kengät ikinä!<3


Vapputukka. Jostain syystä vappuna vaan pitää aina saada enemmän tai vähemmän pinkit hiukset..


Kun työssäoppiminen loppu, niin alko vasta tosissaan lukeminen.


Valmistuin matkailupalvelujen tuottajaks ja niinkin hurjan valmistujaispäivän vietin, että heräsin siinä 6-7 aikaa lukemaan, kävin kevätjuhlassa syömässä ja hakee todistuksen ja tulin kotiin takas lukemaan.


5.6. oli AMK:n liiketalouden pääsykokeet, joka oli mun (onneks vaan) varasuunnitelma, koska en paljoo jaksanu lukee niitä ennakkomateriaaleja. Mut oikeestaan olin jo niin varma tuon yliopiston suhteen, et tiesin etten tarvii enää varasuunnitelmaa.

Ja ai ihanaa nyt se on ohi, eilen oli ne pääsykokeet, mihin koko kevään luin ja mitä varten olin niin paljon valmistautunu. Ja onneks luin, kyllä kannatti! Ei ois voinu olla yhtään itsevarmempi olo mennä siihen kokeeseen ja oli niin helpottavaa huomata, et se koe tuntukin ihan helpolta. Kiitos ihan miljoooonasti Ekonomivalmennukselle ja verkkovalmennuskurssille erityisesti parhaimmasta motivoinnista! Hihii, en ihan turhaan heränny vapaapäivinäni kuuden aikaan aamulla ja lukenu iltakymmeneen. Moni sanokin, että luen ihan liikaa, mut onneks luin liikaa enkä puoltakaan pistettä liian vähän.


Koska jos oikein pisteet laskin, niin syksyllä taas uus koulu kutsuu! Jjjjihuu! I'm so happyyyy! Tämän päivän sain vielä pitää vapaata ja huomenna alkaa sitten työt jälleen Koski-Laivojen kansimiehenä, vaikka muutamia päiviä oon siellä jo ollu sillon tällön.

Mutta mutta täsä mä nyt olen ja ihanaa kun mun huikeen suuri lukijakuntanikaan ei oo hyljänny mua, jjeij! Yritän nyt saada tän uuden blogin taas henkiin, joten teretulemast vaan kaikki uudet ja vanhat seurailemaan, kivaa keskiviikkoo ja mahtavaa kesää! Nyt kun ei tarvii enää tuijottaa vaan noita pääsykoekirjoja, niin huomaa vasta et juu, tosiaan siellä on jo oikeesti ihan kesä, jes!

Ja hei, jos joku sattu olemaan kauppatieteellisen pääsykokeissa, niin mites teillä meni kokeet ja miten hyvin olitte valmistautunu?

2 kommenttia:

  1. Oonkin odottanut sun paluuta ! :) itsekin suunnittelen kovasti paluuta bloggailemaan, ehkä kohta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, olipas ihanan piristävää kuulla, et joku tosiaan on oottanu mun höpötyksiä! :)))

      Poista