perjantai 8. helmikuuta 2013

Voittajafiilis

Oon niin paras!

Neljättä päivää töissä ja musta jo juoruillaan pukukopissa, hahah! Olin eilen työpäivän jälkeen menossa vaihtaa vaatteita, ja siinä pukuhuoneessa oli mun lisäks joku toinen samanikänen, -kokonen ja -näkönen tyttö ja joku nainen, jota en siitä nurkan takaa es nähny. Aika kiireellä siinä puin päälleni, mut kuulin kuitenki kun se nainen kysy siltä tytöltä, et onko se se uus ihana harjottelija. Ja kun se tyttö vastas, että ei oo, niin se nainen rupes kertomaan, miten ihana ja ahkera ja mahtava harjottelija on nyt alottanu kokouspalveluissa. Sit tajusin, et hitto sehän puhuu musta ja kurkkasin sieltä nurkan takaa, että joo täällähän minä. Se nainen tuli heti halaamaan mua ja jatko sitä kehumistaan, ja miten kuljen kuulemma hyvä kello kaulassa. Oli vähän jännä tilanne siinä kyllä.. :D:D:DDD

Mullon niin voittajafiilis kyllä ollu viimeset 2-3 päivää, kun tuo harjottelu menee niin hyvin ja kesätyöpaikkojakin ois ehdolla useempi, mutten osaa valita minne haluun mennä. Yhteen paikkaan oon tavallaan jo lupautunu ens kesäks töihin. Sama vanha, kun viimekin vuonna, tuttua hommaa, mut haluisin kuitenkin ehkä kokeilla jotain muuta. Kävin tällä viikolla rekry-messuilla tunkemassa itteeni melko onnistuneesti yhteen toiseen työpaikkaan, johon ois ihan mahtavan lyhyt työmatka. Ja tähän mennessä oon saanu joka työssäoppimispaikasta myös työpaikan, joten, heheh, voisin uskoo niin tapahtuvan tälläkin kertaa. Vaikuttaa ainakin melko lupaavalle eilisen perusteella.


Ja ja ja.. Tuolta näytti mun työpäivä tänään. Hyvin ergonomista rönöttää monta tuntia sohvalla läppäri sylissä, heheh, mut kivaa ja ihanan vapauttavaa tehä töitä kotona. Eilen olin kotona vasta joskus kasin aikoihin, kun kävin töiden jälkeen Matkuksessa jälleen kiduttamassa itteeni, potemassa opiskelijaelämän köyhyyden aiheuttamia tuskia ja suunnittelemassa, mihin tuhlaan rahani sitten joskus kesällä kun sitä ehkä on. Hirveesti palelti jostain syystä ja kun pääsin lopulta kotiin, niin aahh, ei oo varmasti ikinä tuntunu sauna niin hyvältä! Kaiken kruunas se, et tänään ei tarvinnu herätä ennen kuutta, niinku aikasemmin joka päivä tällä viikolla.

Ainiin ja vähän hyvä muuten! Pystyn töissä lukemaan pääsykokeisiin, kun siellä kokouspalveluiden puolella tulee oikeestaan päivittäin aina sellasia parin tunnin seisoskeluhommia. Siis ettei oikeesti vaan voi tehdä mitään, mut pakko olla paikalla, kun on kuitenkin asiakkaita. Ainut huono puoli vaan, että sellasen asiatekstin lukeminen rupee aina väsyttämään, vaikka ois kuinka virkee.

Huhhuh, tulipas paljon tekstiä. Tossa reilu tunti sitten lopetin työt tältä päivältä ja nyt haluun hetkeks eroon tästä läppäristä, eli tervetuloa Salkkarit ja kupillinen jäätelöö. Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti